Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes public

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Achiziții publice

3018/29.03.2022

ANUNT

   Unitatea Administrativ Teritoriala orasul Murfatlar doreste sa incheie un contract privind „Servicii arhivare”.
Va prezentam mai jos principalele repere ale prezentei achizitii:
1.Denumirea, adresa, numărul de telefon şi de fax, adresa de e-mail, ale autorităţii contractante : UAT Orasul Murfatlar, cu sediul in Str. Calea Dobrogei , nr. 1, oras Murfatlar, Judeţul Constanţa, telefon/fax 0241/234350; 0241/234516.

Obiectul contractului: Servicii de prelucrare arhivistica, legatorie a documentelor si servicii conexe
Cod CPV: 79995100-6-Servicii de arhivare.
Procedura de atribuire aleasă : achizitie directa, in conformitate cu prevederile art. 7 alineat (5) din Legea nr. 98/2016.

2. Locul prestarii serviciilor aferente contractului : Sediul Primariei Orasulului Murfatlar, Judeţul Constanţa
3. Durata contractului de servicii : contractul se incheie pana la data de 31.12.2022
4. Oferta se va depune intr-un singur exemplar original (in colet/plic sigilat insotit de scrisoarea de inaintare- formularul 1) si trebuie sa cuprinda:

a.Documente de calificare
Ofertantul va depune urmatoarele documente de calificare:
Certificat de inregistrare fiscala cu activitati de arhivare
- Formular nr. 2 - Declaratie de neincadrare in prevederile art. 59 si art.60 alineat (1) literele d) si e) din Legea nr. 98/2016
- Formular nr. 3- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 164, art. 165 si art. 167 din Legea nr. 98/2016
In vederea completarii formularului F2 va aducem la cunostinta ca persoanele cu functie de decizie in cadrul primariei orasului Murfatlar sunt urmatoarele:

Primar Gheorghe Cojocaru, Viceprimar Marian Samoila, Secretar general Ciubuc Iuliana Florentina, Administrator public Mihai Daniel Pavel, Arhitec șef Dan Pavel, Șef serviciu Buget, finanțe, contabilitate Ciprian Constantin Zagu, Director executiv Asistentă sociala și autoritate tutelară Trifan Dincă Alexandra, Consilieri locali: Anton Ion, Bolat Remzi, Butnariu Mihai, Cojbic Domnica, Costencov Nufăr-Vasile, Crişan Sorin-Vasile, Ene Ion, Grecu Claudiu-Gabriel, Ibadula Erdin, Isleam Gihan, Manea Silviu-George, Munteanu Marcel, Rohozneanu Constantin-Cosmin, Untaru Marian-Ciprian, Vlădoi Ion, Zamoşteanu Bogdan-Ionuţ.

b.Propunerea tehnica

Ofertantul va elabora propunerea tehnica conform specificatiilor caietului de sarcini si instructiunilor din prezentul anunt.
c. Propunerea financiara – formularul de oferta nr. 3
Ofertantul va elabora propunerea financiara conform instructiunilor din cadrul caietului de sarcini si instructiunilor din prezentul anunt.
5. Limba de redactare a ofertei: romana.
6. Perioada de valabilitate a ofertelor: 15 zile de la data deschiderii ofertelor.
7. Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA, acesta fiind mentionat distinct.
8. Valoarea estimata a contractului : 45.000 lei fara TVA
9. Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut
10. La oferta de baza: - NU se accepta oferte alternative

11. Documentele care insotesc oferta:
a) Scrisoare de inaintare- Formularul 1
b) Imputernicire, daca este cazul
c) Declaraţie privind evitarea conflictului de interese- Formularul 2
d) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 164, art. 165 si art. 167 din Legea nr. 98/2016- Formularul 3
e) Formularul de Oferta-Formular 4
12.Adresa la care se depune oferta: sediul autoritatii contractante, Str. Calea Dobrogei, nr. 1, Orasul Murfatlar, Judeţul Constanţa, si/sau pe adresa de mail :
consiliu-localAt signprimaria-murfatlar.ro
13.Data limita pentru depunerea ofertei: 30.03.2022, ora 15:00
14.Documentatia de atribuire anexata prezentului anunt
a)Sectiunea I - Caiet de sarcini
b) Formulare

Note:
1.Ofertantul declarat castigator isi va posta oferta in catalogul electronic produse/servicii/lucrari existent pe www.e-licitatie.ro . Pentru aceasta, este obligatoriu ca participantii sa aiba sau sa isi deschida conturi e utilizatori SEAP. Achizitia va fi postata cu denumirea:„Servicii arhivare”

2.Pentru operatorii economici care nu au posibilitatea de a detine un cont de utilizator in cadrul SICAP, prezenta achizitie se va desfasura strict in baza prezentului anunt, urmand ca dupa incheierea contractului sa se publice de catre autoritatea contractanta o notificare de atribuire in cadrul SICAP.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la telefon 0241/234350, persoana de contact: Responsabil achizitii – Clincu Mihaela

Documente
Caiet de sarcini (DOC)
Formular 1,2,3, 4 (DOC)

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.