Nr 5202/05.04.2024
ANUNT CONCURS
Titlu concurs: UAT ORAŞUL MURFATLAR, județul CONSTANŢA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Îmi asum respectarea prevederilor OUG nr. 115/2023, OUG nr. 121/2023 și ale Legii nr. 296/2023.
Data de publicare a anunțului: 05.04.2024
Funcția publică scoasă la concurs:
- Inspector, clasa I, grad profesional debutant, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE - IdPost 236921
Data, ora și locul desfășurării probei scrise 10.05.2024 10:00, sediul UAT oras Murfatlar
Perioada de depunere a dosarelor 05.04.2024 - 24.04.2024
Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Condiții pentru ocuparea postului, Inspector - 236921 - Clasa I, Grad profesional debutant, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE
Studii de specialitate:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
Domeniu de studiu: Ştiinţe administrative (Ramura de știință), Ştiinţe economice (Ramura de știință)
Vechime minimă în specialitatea studiilor 0 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
5. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, actualizata cu tematica CAPITOLUL II: Principii, reguli şi responsabilităţi CAPITOLUL V: Finanţarea instituţiilor publice
6. Decretul 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Efectuarea incasarilor si platilor in numerar, Acordarea de avansuri in numerar si decontarea lor Evidenta si pastrarea numerarului, Controlul respectarii disciplinei de casa
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
Asigură încasarea impozitelor, taxelor și a altor surse de venit ce aparțin bugetului local prin intermediul calculatorului;
Asigură gestionarea numerarului și respectarea regulamentului operațiunilor de casa - Decretul 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu modificările și completările ulterioare (emiterea chitanțelor, evidența încasărilor şi plăţilor în numerar cu ajutorul registrului de casa, verificarea chitanțelor pe baza înregistrărilor din registrul de casa şi a foilor de vărsământ cu chitanţa, etc.) Întocmeste foile de vărsamant și depune sumele încasate;
Intocmeste lista de rămașiță și suprasolviri, le preia în anul următor și urmărește încasarea acestora; Primește cereri pentru amanări sau reduceri la plata a impozitului pe cladiri și teren de la persoanele fizice indreptățite;
Operează în registrul de venit partizi, sumele incasate si tine evidenta extraselor de cont; Conduce evidenta veniturilor in partida dubla ;
Urmărește încasarea debitelor provenite din concesionarea unor terenuri pentru construcția de locuințe, activități comerciale, prestări servicii și activități industriale.
Întocmește procedurile operaționale specifice în vederea implementarii sistemului de control intern managerial.
Pe linia protecţiei datelor cu caracter personal: manipularea cu responsabilitate a datelor cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu, atât în ceea ce priveşte prelucrarea lor, cât şi conservarea, păstrarea şi stocarea în condiţiile prevăzute prin procedurile de lucru şi cadrul normativ de reglementare; să nu permită accesul altor persoane la datele cu caracter personal aflate în răspunderea sa sau la mijloacele de prelucrare, păstrare sau stocare; să nu divulge în nicio formă şi nimănui, în afara reglementărilor interne sau
normative, datele cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu; să nu scoată în afara spaţiilor destinate, să nu divulge şi să pătreze în condiţiile strict prevăzute de reglemetările interne şi prevederile actelor normative parolele şi alte posibilităţi de acces la datele cu caracter personal prelucate în conformitate cu atribuţiile de serviciu; să nu sustragă, copieze sau multiplice niciun fel de date cu caracter personal la care are acces conform atribuţiilor profesionale, indifereent de formă sau suport, în afara situaţiilor în care acest lucru este în sarcina sa de serviciu sau este autorizat prin proceduri interne de lucru; să nu folosească suporţi externi pentru mijloacele IT de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex. stickuri USB, discuri CD ş.a.), în afara celor inventariaţi de angajator şi să nu transmită pe suporţi informatici sau alt gen de suporţi electronici (căsuţe de e-mail, foldere, WhatsApp ş.a.) care nu sunt sub controlul angajatorului sau pot fi accesate din afara acestuia, a datelor cu caracter personal; să nu efectueze nicio operaţiune sau set de operaţiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor de automatizare, fără
a avea acordul sau instrucţiuni din partea reprezentantului legal al Primăriei sau fără a justifica o necesitate de prelucrare care să rezulte direct din îndeplinirea obligaţiilor asumate prin CIM sau obligaţia conformării la o dispoziţie imperativă a legii; să nu folosească informaţii, date cu caracter personal la care are acces conform activităţii profesionale, în niciun alt mod decât cele prevăzute în dispoziţiile legale sau contractuale privind exercitarea profesiei; să depună toate eforturile pentru împiedicarea divulgării către persoane fizice sau
juridice neautorizate să primească date cu caracter personal supuse reglementărilor RGPD; să predea Primăriei înscrisurile care fac obiectul reglementărilor RGPD oricând acest lucru îi va fi solicitat de şefii profesionali sau
în cazul încetării CIM, indiferent de cauza acestei încetări; să îşi însuşească şi să respecte toate obligaţiile prevăzute de licenţele de utilizare a programelor IT folosite şi să nu instaleze utilizeze ori ruleze programe software fără autorizarea reprezentantului legal al Primăriei; să cunoască şi să îşi însuşească toate dispoziţiile relevante în materia prelucrării şi asigurării securităţii datelor cu caracter personal
Atribuții pe linie de securitate și sănătate în muncă sunt următoarele respectarea și îndeplinirea întocmai a reglementărilor în domeniul securității și sănătății în muncă,participarea la instruirile în domeniul securității și sănătății în muncă conform planificării,să participe la exercițiile practice privind acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor și evacuare; se prezintă la controlul medical de medicina muncii la data programată conform planificării
Atribuții pe linie de apărare împotriva incendiilor sunt să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor, să nu depună pe corpurile de încalzire sau tablouri electrice hârtii, țesături, îimbrăcăminte sau alte materiale combustibile, să nu intervină, sub nici un motiv, la instalații, aparate sau tablouri electrice; orice defecțiune va fi adusă imediat la cunoștința șefului ierarhic.
Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de înscriere la concurs
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de
depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
g 1 are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)
g 2 îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
(2)Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.
Persoane de contact:
Zugravu, Simona, consilier, 0241234350, 0241234516, simona.zugravuprimaria-murfatlar.ro
Documente
Formular-inscriere-concurs (DOC)
Model adeverinta angajator recrutare (DOC)
model-cv-european (DOC)
Nr 8014/07.05.2024
Rezultatul selecţiei
Dosarelor de înscriere pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00 - proba scrisă.
Membrii comisiei de concurs, au constatat ca pentru aceasta functie s-au depus 6 (sase) dosare, astfel:
Nr |
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs/data |
Funcţia publică |
Rezultatul probei de selecție a dosarelor |
Motivul respingerii dosarului |
1 |
7109/17.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
|
2 |
7194/18.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
|
3 |
7369/22.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
|
4 |
7401/22.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
|
5 |
7473/23.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
|
6 |
7537/24.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
Admis |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până miercuri, 08.05.2024, ora 13,15 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat.
Afişat azi 07.05.2024, ora 13,15 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 10.05.2024, la ora 10.00, la sediul primariei orasului Murfatlar.
BAREM VARIANTA 1
Lucrare scrisa pentru concurs ocupare funcție publica de execuție vacanta inspector, clasa I, grad profesional debutant, compartimentul impozite si taxe
1.Potrivit prevederilor Titlului II Partea a Vl-a Capitolul IX, Secțiunea a 3-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, descrieți situațiile în care funcționarii publici părăsesc corpul de rezervă și pierd calitatea de funcționar public. Menționați cine gestionează corpul de rezervă al funcționarilor publici. - 30 puncte
BAREM
Art. 525 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Identificare situații - 5 situații (5 situații x 3 pct.= 15 puncte)
-după împlinirea termenului de 2 ani de la data trecerii în corpul de rezervă;
-în cazul în care Agenția Națională a Funcționarilor Publici îl redistribuie într-o funcție publică vacantă corespunzătoare, iar funcționarul public o refuză;
-la împlinirea a 12 luni de la data angajării în baza unui contract individual de muncă, precum și în orice altă formă de exercitare a unei profesii sau activități, în condițiile expres prevăzute de lege;
-la cererea funcționarului public;
-la data intervenirii unui caz de încetare de drept a raporturilor de serviciu ale funcționarului public.
-Identificare instituția publică care gestionează corpul de rezervă -10 puncte
-capacitate de analiză și sinteză, claritate, coerență și logica exprimării - 5 puncte
2.Definiți următorii termeni; clasificație funcțională, clasificație bugetară, clasificare economică, consolidare, compartiment financiar-contabil. Care sunt responsabilitățile ordonatorilor de credite? Excedentele bugetelor instituțiilor publice, detaliați? în conformitate cu Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare - 35 puncte
BAREM
Art. 2 din Legiea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare.
-definirea fiecărui termen 3puncte = 15 puncte (5 termeni x 3 puncte)
Art. 23
-identificarea celor 10 responsabilități = 10 puncte (câte 1 punct pentru fiecare responsabilitate)
Art. 70
-detaliere = 10 puncte
3.Indicați răspunsul corect la următoarele întrebări, conform Regulamentului din 5 iulie 1976 al operațiunilor de casa ale unităților socialiste. Fiecare întrebare are un singur răspuns corect -14 întrebări*2,5 puncte = 35 puncte
1.Se poate înregistra o operațiune in contabilitate daca nu exista un document justificativ ? a . da
b.nu
c.uneori da, uneori nu
2.Registrul de casa se întocmește ;
a.zilnic
b.lunar
c.anual
3.Care din următoarele documente se înscriu in registrul de casa :
a.dispozițiile de plata, chitanțele emise, chitanțele primite de la furnizori, CEC-uriie
b.facturile, ordinele de plata
c.bonurile de consum, avizele de insotire a mărfii
4.Chitanța se Întocmește :
a.in doua exemplare
b.intr-un exemplar
5.Pentru plata către un salariat a unui avans pentru deplasare se utilizează :
a.factura
b.dispoziția de plata
c.chitanța
6.Pentru plata unei sume de bani către o persoana din afara unității se solicită :
a.actele de identitate
b.dispoziția de plata
c.alte documente
7.Ce este chitanța:
a.Un formular de contabilitate fara regim special.
b.Este un document care atesta o plata unei socetati
c.Este un document care atesta o plata intre doua parti (vânzătorul si cumpărătorul) si obiectul tranzacției
8.Ce operațiuni se trece in registrul de casa ?
a.Toate operațiile ce se desfasoara prin casa
b.Numai chitanțe.
c.Cheltueli
9.CEC-ul este:
a.Formular care se înregistrează in registrul de casa
b.Un formular prin care ordonați băncii sa plateasca o suma de bani din contul dumneavoastră pentru o alta persoana fizica sau juridica.
c.Un formular nejustificativ
10.Ce este casierul?
a.gestionar de mijloace bănești si alte valori, potrivit legii
b.responsabil financiar.
c.persoana cu atribuții de contabil
11.Cine poate suplini casierul?
a.o persoana desemnata de casier
b.o persoana delegata de conducătorul unitatii
c.Alta persoana prezenta care îndeplinește condițiile de exercitare a funcției de casier
12.Cine răspunde de buna organizare si desfășurare a activitatii de casierie?
a.casierul
b.persoana delegata de conducătorul unității
c.conducătorul unității
d.Șeful serviciului contabilitate
13.Cum se păstrază numerarul și alte valori?
a.se păstrează în tezaure, case de fier
b.se păstrează în tezaure, case de fier sau dulapuri metalice, care se încuie ori de câte ori casierul părăsește încăperea, iar la sfârșitul zilei de lucru se încuie și se sigilează
c.se păstrează în sertar încuiat
14.Cum se face ridicarea sumelor in numerar de la banei sau de la celelalte instituții de credit
a.se face pe bază de chitanță sau de alte documente cu funcție similară aprobate de organele competente
b.se face pe bază de chitanță și factură
c.se face pe baza de cecuri de numerar emise de compartimentul financlar-contabil
BAREM
1. b; 2. a; 3. a; 4. a; 5. b; 6. a; 7.a; 8. a; 9. a; 10. a; 11. b; 12. c; 13. b; 14. c
Nr. 8402/13.05.2024
REZULTATUL PROBEI SCRISE
punctajul obtinut la proba scrisa la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00 - proba scrisă
Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 221 din 29.03.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00
s-au întrunit in zilele de 10.05.2024 ora 12,30 si 13.05.2024 ora 10,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru pentru verificarea si notarea lucrarilor candidatilor care au sustinut proba scrisa la concursul de recrutare a funcţiei publice de executie vacanta, inspector, clasa I, grad profesional debutant
In urma verificarii si notarii lucrarilor a rezultat urmatorul punctaj.
Nr. crt |
Numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa |
Functia pentru care |
Punctaj acordat |
Admis/Respins pentru urmatoarea proba: interviu |
Numar atribuit dosarului la inscriere |
1 |
Nr 1 |
inspector, clasa I, |
21,0 |
respins |
7369/22.04.2024 |
2 |
Nr 2 |
inspector, clasa I, |
48,5 |
respins |
7537/24.04.2024 |
3 |
Nr 3 |
inspector, clasa I, |
32,5 |
respins |
7194/18.04.2024 |
4 |
Nr 4 |
inspector, clasa I, |
33,5 |
respins |
7473/23.04.2024 |
5 |
Nr 5 |
inspector, clasa I, |
60,0 |
admis |
7109/17.04.2024 |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până marti, 14.05.2024, ora 14,30 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa, pentru fiecare candidat.
Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei interviu, în data de 16.05.2024, la ora 10,00, la sediul primariei orasului Murfatlar.
Afişat 13.05.2024, ora 14,30 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
NR. 8671/17.05.2024
REZULTATUL PROBEI INTERVIU
punctajul obtinut la proba interviu la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00 - proba scrisă
Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 221 din 29.03.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00, s-au întrunit in data de 16.05.2024 ora 10,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru pentru sustinerea probei interviu pentru candidatii care au fost admisi la proba scrisa la concursul de recrutare a funcţiei publice, inspector debutant iar in data de 17.05.2024, ora 08,00 s-au intrunit pentru notarea interviului .
In urma interviului notarii a rezultat urmatorul punctaj.
Nr |
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs |
Funcţia publică de execuție vacantă pentru care candidează |
Punctajul obținut la proba interviu |
Rezultatul probei interviu |
1. |
7109/17.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
80 |
Admis |
- candidatii nemultumiti de rezultatul obtinut pot formula contestatii la secretariatul comisiei si o pot depune in termen de 24 de ore de la data afisarii.
Afisat astazi 17.05.2024, ora 09,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
Nr. 8834/22.05.2024
Rezultatul final
la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant, IdPost 236921, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 10.05.2024, ora 10,00
Nr |
Numărul de |
Funcţia publică |
Punctajul obținut la proba scrisa |
Punctajul obținut la proba interviu |
Punctajul final obținut la concurs |
Rezultatul final |
1 |
7109/17.04.2024 |
inspector, clasa I, |
60 |
80 |
140 |
Admis |
Afişat azi 20.05.2024, ora 15,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro