- Serviciul Financiar Contabil si Resurse Umane
- Compartimentul Buget, Contabilitate, Resurse Umane
- Compartimentul Urmarire Incasare Venituri, Autorizari
- Compartimentul Impozite si Taxe
PRINCIPALE ATRIBUŢII:
- intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
- executia bugetului local, prin inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor privind drepturile constatate, veniturile incasate, cheltuielile efectuate, obligatiile legale de plata, subventii si sume defalcate primite de la bugetul de stat, stabilirea rezultatului executiei bugetului local prin inchiderea conturilor de venituri se cheltuieli;
- intocmirea lunara a balantei de verificare si a registrelor legale obligatorii;
- inventarierea patrimoniului;
- intocmirea fiselor fiscale, a declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul statului, bugetul asigurarilor sociale, de somaj si sanatate;
- intocmirea trimestriala si anuala a situatiei financiare privind situatia patrimoniului aflat in administare si a executiei bugetului de venituri si cheltuieli;
CADRU LEGAL:
Legea 189 / 1998 - privind finanţele publice locale;
Legea 213 / 1998 - privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia;
Hotararea de Guvern 1031/1991;
Legea 82 / 1991 - Legea contabilităţii;
Ordinul MF 324/1984 cu modificarile si completarile ulterioare
ORDINUL nr.460 din 23 martie 2000 - al ministrului finanţelor pentru aprobarea Precizărilor privind reflectarea în contabilitatea consiliilor locale şi a instituţiilor publice de interes local a unor operaţiuni;